diumenge, 17 febrer de 2013

DARRERES SORTIDES

Està sent un hivern molt dolent pel que fa a la meteorologia. El dia que no plou fa vent i si no fa vent hi ha mala mar.
He pogut sortir molt poques vegades, dues en concret.

Fa unes setmanes vaig sortir amb en Dani. Vam estar pescant a recés de l'espigó d'un port ja que aquell dia hi havia mala mar i una mica de vent del nord. La idea era pescar algun bonítol perquè sabíem que entraven per aquella zona. 
Començàrem fent una mica de curri amb esquers que profunditzen però jo ben aviat vaig canviar al jigging. Ni el company ni jo vam tenir una sola picada. Ens vam fer algunes fotos curioses i donàrem la jornada per acabada.


I pel que fa a l'última sortida també va ser amb en Dani i aquesta es va donar força millor.
Jo tenia clar que havia de pescar ni que fos serrans, que ja començava a estar una mica desesperat. Per aquest motiu vaig muntar una metralleta amb el jig.

A dos quarts de nou ja estava a l'aigua i de seguida que hi van haver uns 20/25 metres de fondària em vaig posar a pescar. Al cap de poc ja vaig pujar el primer sorell que es va deshamar al costat del caiac. Insisteixo i aquest cop tinc una picada més potent d'on van sortir un sorell i una aranya molt maca, aquesta amb el jig.
Ja havia trobat el punt just on picaven i la resta va ser mantenir-me allà sobre. Durant una horeta van anar sortint sorells força macos i aranyes dignes de veure, alguns d'ells es deixaven anar al recollir massa ràpid i les aranyes no són la meva devoció i tornaven cap al fons, més que res per evitar la seva picada.

A mig matí va afluixar l'activitat i poc a poc vam acostar-nos a la platja per anar plegant i donant gràcies per haver pogut sortir. Per fi!


8 comentaris:

  1. buena entrada compañero.
    saudiños!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por el comentario!
      Saludos!

      Elimina
  2. Hivern complicat, ja no per la pesca, si no pel clima i poder sortir en condicions, per sort cada dia hi ha més hores de llum, la temperatura comença a pujar i a poc a poc tindrem aqui la primavera i les espècies migratòries ! Abans però, ens queden algunes sessions de jigging a provar a alguns llocs !

    Salut Dani, repetirem !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi tant que repetirem!
      El lloc em va agradar molt. Tenim sort de la costa on vivim.
      Vinga, vés preparant la propera sortida que ja tinc ganes. Jeje.

      Elimina
  3. Hola Dani.
    No esta nada mal,por aqui ni podemos salir,si no es el viento es el mar,que paciencia.
    Enhorabuena por las capturas.
    Un Abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Juanrra!
      Aquí llevamos semanas con un tiempo horroroso, pero intentamos buscar alternativas o simplemente aguantar un poco el mareo que supone salir con el mar movido. A ver si viene el buen tiempo y nos deja salir más.
      Gracias por el comentario. Saludos!

      Elimina
  4. Hola Dani,

    Almenys has pogut pescar alguna cosa, per Alacant l'assumpte està fatal. Ha fet uns dies bons de pesca però no hi ha ni un sol peix. Almenys els teus sorells que fregits estan molt bons vas aconseguir.

    Salutacions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei company!
      Doncs va estar molt divertit. Els sorells amb metralleta ho fan passar molt bé.
      Això de la pesca va com va. A vegades pagaríem per a que coincidís el bon temps amb la bona pesca oi?
      Apa, salut!!!
      Gràcies

      Elimina